Regulamin


1. Składanie zamówień


Zamówienie złożone za pośrednictwem sklepu internetowego YATO.SKLEP.PL zostanie potwierdzone telefonicznie lub mailowo. Nie realizujemy zamówień, których nie udało się potwierdzić w ciągu 72 godzin. Zamówienie nie potwierdzone zostaje automatycznie skasowane. Zamówienie składane jest na odpowiednim formularzu umieszczonym w sklepie internetowym. Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji w przypadku zamieszczenia na formularzu zamówienia niekompletnych lub błędnych danych.

UWAGA: Zamawiający może wprowadzić ewentualne korekty do zamówienia tylko przed jego zatwierdzeniem i wysłaniem. Każde następne zamówienie złożone na odrębnym formularzu zamówień traktowane będzie jako osobne zamówienie.


2. Warunki dostawy

W zależności od dostępności zamówionego produktu czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni roboczych. Przesyłka dociera do Klienta zwykle następnego dnia od wysyłki.

W zależności od dostępności i popularności produktu czas realizacji może się wydłużyć.

Wysyłki nadawane w piątek docierają w poniedziałek. Na specjalne życzenie zamówiony towar może zostać dostarczony w sobotę za dodatkową opłatą (musi być uzgodnione telefonicznie).

Do każdego zamówienia wysyłamy numer przesyłki, który można monitorować na stronie firmy kurierskiej.

Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyn po uprzednim poinformowaniu zamawiającego.


3. Bezpieczeństwo przesyłki

Zamówione produkty, zostaną doręczone do Państwa firmy lub mieszkania firmą kurierską. Zamówiony towar jest wysyłany w oryginalnym opakowaniu i w dodatkowym opakowaniu zabezpieczającym produkty w czasie transportu.

Zasady odbioru przesyłki:

3a. W obecnośni kuriera sprawdzić stan zewnętrzny przesyłki
3b. Pokwitować i opłacić przesyłkę (jeśli była wysłana za pobraniem)
3c. Rozpakować i sprawdzić stan oraz kompletację zawartości

Jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości typu: uszkodzenia mechaniczne itp, należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody.

W protokole należy odnotować poniższe dane:

- informacje o oznaczeniach ostrzegawczych na zewnątrz opakowania np. "ostrożnie szkło"
- informacje o zabezpieczeniu przesyłki z zewnątrz i wewnątrz opakowania (karton, wypełnienie)
- informacje o uszkodzeniach (które elementy i w jaki sposób zostały uszkodzone)

Zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie i przesłać kopię protokołu szkody (skan e-mailem lub pocztą) do YATO.SKLEP.PL



4. Warunki płatności

Na etapie zamawiania produktu Klient wybiera jeden ze sposobów płatności:

a) "ZA POBRANIEM" czyli opłacenie przesyłki przy odbiorze prosto do rąk kuriera dostarczającego przesyłkę,
b) "PRZEDPŁATA NA KONTO" czyli klient wpłaca kwotę za towar na konto YATO.SKLEP.PL (mBank 75 1140 2004 0000 3102 4962 4972)
c) "PŁATNOŚĆ KARTĄ LUB ZA POŚREDNICTWEM PRZELEWU ELEKTRONICZNEGO".

Zamówiony towar zostaje wysłany bezpośrednio po odnotowaniu wpływu na konto wskazane powyżej. Posiadamy konto internetowe zatem zmiany na koncie obserwujemy na bieżąco.



5. Jakość produktów

Wszystkie sprzedawane w sklepie internetowym YATO.SKLEP.PL produkty są oryginalne, nowe i pełnowartościowe. Pochodzą z legalnych źródeł, najczęściej od Producenta, Generalnego Dystrybutora, Generalnego Importera. Wszystkie posiadają gwarancję określoną przez producenta.


6. Warunki gwarancji

Wszystkie produkty w sklepie YATO.SKLEP.PL posiadają gwarancję. Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura), który należy okazać. Gwarancja i sposób jej realizacji jest zależny od warunków ustalonych przez konkretnego producenta. Precyzyjne warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej.


7. Odpowiedzialność sprzedawcy

Całą odpowiedzialność za działanie sklepu YATO.SKLEP.PL ponosi jego wyłączny właściciel:

PRAKTA
ul. Spółdzielcza 34b/15
96-300 Żyrardów
NIP: PL 838-132-86-34
Regon: 017411017
    
Odpowiedzialność YATO.SKLEP.PL jest ograniczona do odpowiedzialności za towar - w wypadku dostarczenia uszkodzonego (uszkodzenia powstałe w transporcie) lub niezgodnego z zamówieniem produktu / produktów YATO.SKLEP.PL zobowiązuje się do ich wymiany na nowe pod warunkiem spełnienia przez Klienta warunków opisanych w punkcie 3 regulaminu „Bezpieczeństwo przesyłki" w części „Zasady odbioru przesyłki".

YATO.SKLEP.PL nie odpowiada za szkody pośrednie związane z opóźnieniem w dostawie lub niemożliwością dostarczenia zamówionego towaru.



8. Zwroty


Zgodnie z obowiązującym prawem konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do 10 dni od dnia zakupu.

Zwracamy towar musi być nowy, nieużywany i zapakowany w oryginalne opakowanie. Musi nadawać się do dalszej odsprzedaży. Zwracany towar klient dostarcza na swój koszt.