Regulamin

 

1. Składanie zamówień

Zamówienie złożone za pośrednictwem sklepu internetowego YATO.SKLEP.PL zostanie potwierdzone telefonicznie lub mailowo. Zamówienie składane jest na odpowiednim formularzu umieszczonym w sklepie internetowym. Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji w przypadku zamieszczenia na formularzu zamówienia niekompletnych lub błędnych danych.

UWAGA: Zamawiający może wprowadzić ewentualne korekty do zamówienia tylko przed jego zatwierdzeniem i wysłaniem. Każde następne zamówienie złożone na odrębnym formularzu zamówień traktowane będzie jako osobne zamówienie.

Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyn po uprzednim poinformowaniu zamawiającego.

 

2. Warunki dostawy

W zależności od dostępności zamówionego produktu czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni roboczych. Do każdego zamówienia wysyłamy numer przesyłki, który można monitorować na stronie firmy kurierskiej.

Czas dostawy towaru przez firmę kurierską wynosi 1-2 dni

Pamiętaj: w okresach nadzwyczajnych, takich jak święta czy trudne warunki drogowe, czas dostawy może się wydłużyć.

 

3. Bezpieczeństwo przesyłki

 

Zamówione produkty, zostaną doręczone do Państwa pod wskazany adres w zamówieniu firmą kurierską. Zamówiony towar jest wysyłany w oryginalnym opakowaniu i dodatkowo zabezpieczany na czas transportu.

Zasady odbioru przesyłki:

3a. W obecnośni kuriera sprawdzić stan zewnętrzny przesyłki
3b. Pokwitować i opłacić przesyłkę (jeśli była wysłana za pobraniem)
3c. Rozpakować i sprawdzić stan oraz kompletację zawartości

Jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości typu: uszkodzenia mechaniczne itp, należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody.

Zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie i przesłać kopię protokołu szkody (skan e-mailem lub pocztą) do YATO.SKLEP.PL

 

4. Warunki płatności

Na etapie zamawiania produktu Klient wybiera jeden ze sposobów płatności:

a) "ZA POBRANIEM" czyli opłacenie przesyłki przy odbiorze prosto do rąk kuriera dostarczającego przesyłkę,
b) "PRZEDPŁATA NA KONTO" czyli klient wpłaca kwotę za towar na konto YATO.SKLEP.PL (mBank 75 1140 2004 0000 3102 4962 4972)
c) "PŁATNOŚĆ KARTĄ LUB ZA POŚREDNICTWEM PRZELEWU ELEKTRONICZNEGO".

Zamówiony towar zostaje wysłany bezpośrednio po odnotowaniu wpływu na konto wskazane powyżej.

 

5. Jakość produktów

Wszystkie sprzedawane w sklepie internetowym YATO.SKLEP.PL produkty są oryginalne, nowe i pełnowartościowe. Pochodzą z legalnych źródeł i wszystkie posiadają gwarancję określoną przez producenta.

 

6. Warunki gwarancji

Wszystkie produkty w sklepie YATO.SKLEP.PL posiadają gwarancję. Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu (np.paragon, faktura, kopia zamówienia), który należy okazać. Gwarancja i sposób jej realizacji jest zależny od warunków ustalonych przez konkretnego producenta. Precyzyjne warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej.

Czas na reklamację z tytułu rękojmi wynosi 24 miesiące (dla firm rękojmia wyłączona).

Okres gwarancji wynosi: 24 miesiące, dla firm 12 miesięcy
Dla produktów marki Hogert Technik okres gwarancji wynosi: 25lat, a dla niektórych produktów okres gwarancji jest dożywotni (oznaczone w karcie produktu).


7. Odpowiedzialność sprzedawcy

Całą odpowiedzialność za działanie sklepu YATO.SKLEP.PL ponosi jego wyłączny właściciel:

PRAKTA
Chroboty 12a
96-300 Żyrardów
NIP: 838-132-86-34
Regon: 017411017
    
Odpowiedzialność YATO.SKLEP.PL jest ograniczona do odpowiedzialności za towar - w wypadku dostarczenia uszkodzonego (uszkodzenia powstałe w transporcie) lub niezgodnego z zamówieniem produktu / produktów YATO.SKLEP.PL

YATO.SKLEP.PL nie odpowiada za szkody pośrednie związane z opóźnieniem w dostawie lub niemożliwością dostarczenia zamówionego towaru.

 

8. Zwroty

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.